Meestal heeft u hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig.
Daarom is Mijn SPMS van zaterdagmiddag 9 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 10 december 14:00 niet beschikbaar.
SPMS.nl blijft beschikbaar.
Excuses voor het ongemak
U gebruikt DigiD om in te loggen bij Mijn SPMS. Hiermee laat u ons zien dat u het bent. U kunt misschien wat hulp gebruiken bij het inloggen. Of bij het instellen van uw DigiD. Klik op het onderdeel waar u meer over wil weten en lees de uitleg.
Nog geen DigiD? Vraag deze dan nu aan.
Inloggen bij Mijn SPMS kan op verschillende manieren. U kunt bijvoorbeeld via de computer inloggen. Maar het kan ook op uw telefoon of tablet. U kiest zelf wat voor u het makkelijkst is. Hieronder staat wat u minimaal nodig heeft om in te kunnen loggen bij Mijn SPMS:
Bij veel organisaties kunt u binnenkort niet meer inloggen met alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft dan altijd uw telefoon of tablet met simkaart nodig om te laten zien dat u het bent. Om dit te kunnen doen, moet u een 'sms-controle' toevoegen aan uw DigiD-account. Hieronder leest u hoe u dit doet.
Stap 1 - Kijk na of u een geldig telefoonnummer heeft
Stap 2 - Voeg de sms-controle toe op Mijn DigiD
U krijgt binnen 3-5 werkdagen een brief van DigiD met een code op het adres waar u staat ingeschreven.
Wilt u liever gesproken sms-berichten krijgen? Kies dan 'Ik wil gesproken sms-berichten ontvangen'.
Stap 3 - Voer de activeringscode in op Mijn DigiD
De sms-berichten die u krijgt bij het instellen van uw DigiD zijn gratis.
Heeft u een partner? Het is belangrijk dat uw partner ook sms-controle heeft toegevoegd aan het DigiD-account. Soms hebben wij ook toestemming nodig van uw partner. Dit hangt af van de keuzes die u maakt als u uw pensioen aanvraagt.
Heeft u hulp nodig? Kijk dan op de website van DigiD.
U kunt op 2 manieren inloggen met DigiD in Mijn SPMS:
Heeft u hulp nodig bij het inloggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.